در فنگ شویی هر چیزی پیرامون دنیای اطراف ما روی جسم و روح و حتی دریافت هایمان از زندگی و طبیعت تاثیر می گذارد. در واقع مهم ترین پیام فنگ شویی این است که با طبیعت زندگی کنیم، نه این که آن  را برای زندگیمان تغییر داده از بین ببریم.

فنگ شویی به طبیعت به صورت جنبه های انرژی و عنصری نگاه می کند. نام انرژی در دیدگاه چینی، "چی" می باشد . انرژی چی یک انرژی نامریی است که در هر چیزی جریان دارد. این انرژی به خودی خود ماهیتی مثبت دارد، اما با اکتساب شرایط محیطی تبدیل به انرژی منفی می شود که می تواند برای جنبه های زندگی انسان امروزی، مضر باشد. به عنوان مثال می توان از عامل تشعشعات الکترو مغناطیسی ساخته ی دست بشر نام برد.

انرژی چی در برخورد با امواج بی سیم، مایکروویو، موبایل، کابل های هوایی برق و... ماهیت منفی پیدا می کندو پر واضح است که این امواج به خصوص روی سلامتی انسان تاثیر بسیار نامطلوبی دارند. استفاده زیاد از مواد مصنوعی مثل موکت و لباس های با جنس نایلون نیز از دیگر عوامل آلوده کننده ی انرژی چی می باشند.

یکی دیگر از راه های آلوده شدن این انرژی، راکد شدن آن است. راکد شدن این انرژی باعث آلوده شدن آن می گردد، درست مانند آب جاری که در اثر یک جا ماندن تبدیل به گنداب می شود. یکی از مهم ترین عواملی که باعث رکورد انرژی می شود، انباشتگی است.در فنگ شویی روی برطرف نمودن انباشتگی های محیط تاکید بسیار شده است.

انباشتگی نه تنها باعث ایجاد مانعی در حرکت چی و در نتیجه راکد شدن آن می گردد، بلکه راه ورود تجربیات جدید به زندگی را نیز مسدود خواهد کرد.

با مقدمه ای که تا این جا ذکر شد می توان چند نکته در مورد فنگ شویی لباس عنوان کرد.

-انباشتگی لباس مانند هر انباشتگی دیگری در خانه می تواند مانع گردش انرژی چی گردد.

پس باید به کمد لباس سری زد تا بررسی شود چه تعداد از لباس ها را مدت ها استفاده نشده ، پس با بخشش لباس هایی که دیگر استفاه نمی شود، انرژی راکد شده در آن ها را به جریان انداخته و شاهد ورود برکت ناشی از بخشش آن ها بود.

-کمد وقفسه های لباس را همیشه مرتب و تمیزنگاه داشته. حتی اگر قفسه ها مرتب هستند، هر چند وقت یک بار به آن ها سری زده، بیرون ریخته و دوباره با ترتیب جدیدی در قفسه چیده تا انرژی راکد شده ی آن ها جلوگیری شود.

-تا آن جا که امکان دارداز لباس های با الیاف طبیعی تر استفاده کرده، این الیاف به سلامت کمک خواهند کرد.

در بسیاری از آزمایشات ثابت شده که الیاف مصنوعی با تحریک پوست و مراکز و مسیرهای عبور انرژی در بدن می تواند مشکلاتی را برای سلامتی به وجودآورد.

-اگر در معرض تشعشعات آلوده کننده انرژی مانند کامپیوتر، امواج بی سیم و هرگونه تشعشعات الکترو مغناطیسی دیگرقرار دارید، بهتر است لباس های خود را حداقل بعد از هفت باراستفاده شست وشو دهید و برای پاکسازی کامل تر، چند ساعتی آن ها را در معرض نور آفتاب وهوای آزاد قرار دهید.

1-به داخل کشوها وکمدهای لباس خود نظری بندازید.ببینید چه قدر آشفتگی مشاهده می شود؟

2- به درون انباری منزل نگاهی بندازید. آن جا چه خبر است؟

3- زیر تخت خوابتان چه خبر است؟ شما شب ها روی چقدرآشغال و خرت و پرت می خوابید؟

4- کشوی میز کارتان را باز کنید، مخصوصاً کشوهای پایینی. به درون آن نگاهی بندازید.

5- در یخچال خانه چه قدر چیزهای به درد نخور دارید؟ مواد غذایی یا داروهایی که فکر کردید اگر در یخچال بمانند روزی به درد می خورند، ولی شاید در حال حاضر مصرف آن ها باعث شود به دکتر و بیمارستان نیاز پیدا کنید!

6......


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آذر 1392برچسب:فنگ شویی, | | نویسنده : elham |
  • دانلود کتاب
  • بازیچه